Vliegreis en aankomst Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van williamenlotteinvietnam - WaarBenJij.nu Vliegreis en aankomst Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van williamenlotteinvietnam - WaarBenJij.nu

Vliegreis en aankomst Vietnam

Door: William en Lotte

08 Juli 2014 | Vietnam, Hanoi

Maandagochtend vertrokken we vroeg richting Schiphol. Zoals altijd beginnen we voorafgaand aan een vliegreis met een heerlijke KOP koffie van de Starbucks. Verder verliep alles uitstekend en voor dat we het wisten zaten we alweer in het vliegtuig richting onze griezelige tussenstop, namelijk: Moskou.
We vlogen met Aeroflot en de vliegreis verliep prima alleen hebben we in ons hele leven nog nooit zulk smerig eten gehad.
Het leek net alsof het voedsel al, laten we niet overdrijven, een jaar in het vliegtuig had gelegen. We waren met een lichte vertraging in Moskou aangekomen en daar liepen we met een stel Nederlanders richting de volgende vlucht. Deze vlucht duurde lang met weinig slaap, maar we hadden wel veel lol. Om half 9 Vietnamese tijd landden we op onze eerste bestemming, Hanoi.
We hebben hier eerst de visums geregeld en gelukkig was onze bagage ook meegekomen. Hierna namen we de taxi richting het hotel en kwamen we erachter wat voor een mafkezen Vietnamezen zijn in het verkeer. We hebben eerst even een dutje in het hotel gedaan en zijn daarna Hanoi in gelopen. William had van te voren al een heel leuk kroegje gespot en daar hebben we wat gegeten. Wat bleek, Nederlanders hadden een reisbureautje in dat kroegje en ze hebben ons een mooie deal aangesmeerd. We gaan de 14e naar halong bay en we gaan daar op een cruise boot slapen voor 2 nachten, inclusief kajakken en allemaal mooie grotten bekijken.
Hierna zijn we langs het hoan kiem meer gelopen en we hebben daar genoten van het uitzicht en de vriendelijke mensen. Op advies van het reisbureautje hebben we gegeten bij een plaatselijk restaurantje. Het was heerlijk!
Voor nu zeggen wij: slaaplekker!

• 08 Juli 2014 - 20:50

Anja:

Hee lieverds jullie liggen nu lekker te slapen en ik heb effe julliebreisverslag van vandaag gelezen super leuk om te zien ook leuk om effe te hebben gefacetimt wat een techniek julie in vietnam en dan zo dichtbij fijne dag morgen en denk eraan morgen juichen he liefs anja

• 09 Juli 2014 - 08:19

Opa Wolter En Oma Rie:

Lieve Lotte en William, Leuk om jullie eerste verslag te lezen. Het begin van de vakantiebelevenissen hebben jullie al te pakken. We zijn erg benieuwd naar de volgende. Liefs van ons.

• 09 Juli 2014 - 23:45

Gerr :

jeetje wat veel indrukken al de eerste dag. Wel leuk dat alles goed gegaan is. Nu genieten he en ik laat oma dit wel lezen morgen. Groetjes van mij en je oma

• 11 Juli 2014 - 08:41

Tineke :

Heey. Wat superleuk en stoer dat het jullie gelukt is met de overstap. De tocht met het schip lijkt me prachtig! Lekker kajakken:-)