Op naar onze laatste bestemming: Ho Chi Minh City - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van williamenlotteinvietnam - WaarBenJij.nu Op naar onze laatste bestemming: Ho Chi Minh City - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van williamenlotteinvietnam - WaarBenJij.nu

Op naar onze laatste bestemming: Ho Chi Minh City

Door: William en Lotte

29 Juli 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Na lekker geslapen te hebben zaten we om half 10 aan het ontbijt. We genoten nog even van het lekkere weer en het zwembad. Daarna hebben we onze tassen weer ingepakt en stapten we om 13:30 in de bus die ons naar onze laatste bestemming bracht. De laatste keer in de slaapbus. Na een lange rit kwamen we om 20:00 aan bij ons hotel in Ho Chi Minh City. Een vrouwtje had ons geholpen om de weg te vinden naar ons hotel. Super lief! We hadden erg honger en besloten lekker dichtbij het hotel een restaurantje te zoeken. Hier hebben we lekker gegeten en heeft Lotte het lekkerste Vietnamese eten gehad van de hele vakantie. Vandaag was het niet echt een leuke dag. We gaan dan ook maar snel slapen. Morgen gaan we naar de Cu Chi Tunnels vanuit de Vietnam oorlog.

Welkom op onze reisblog. Wij zullen deze zomer trekken door het prachtige Vietnam en op deze pagina verslag uit brengen van onze reis.

Actief sinds 01 Juli 2014