Halong bay dag 2 - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van williamenlotteinvietnam - WaarBenJij.nu Halong bay dag 2 - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van williamenlotteinvietnam - WaarBenJij.nu

Halong bay dag 2

Door: William en Lotte

15 Juli 2014 | Vietnam, Hạ Long

Vandaag ging om half 7 ging de wekker. Errug vroeg!! Vooral voor William, die last had van een ochtend humeur en zich niet lekker voelde. Om 7 uur zaten we aan het ontbijt. Het ontbijt was super lekker! Pannenkoekjes, eitjes, fruit en geroosterde broodjes. Na het ontbijt vaarde onze boot naar een museum waar ze laten zien hoe parels gemaakt worden. Erg interessant! Het schijnt zo te zijn dat er in 1 op de 3 oesters een parel zit. Hierna gingen we met de boot naar een plek waar we konden kajakken. We kajakten onder mooie grotten door, waardoor je op plekken kwam waar je niet met een normale boot kan komen. Helaas hadden we onze foto camera niet meegenomen. Na een uur hadden we alles gezien en zijn we terug gegaan naar de cruise. Hier hebben we lekker gezwommen en zijn we van het hoge dek afgesprongen. Heerlijk verkoelend! William voelde zich na een duik weer helemaal fris. Hierna hebben we heerlijk geluncht en hebben we aap gegeten. We vonden aap niet zo lekker, het was heel taai. Na de lunch hebben we een stukje verder gevaren en daar zijn we weer gaan zwemmen. Om half 4 zijn we terug gegaan richting onze eigen boot en hier hebben we lekker gechillt. We hadden weer het besef hoe mooi het is om hier te zijn met elkaar! Na een heerlijke douche zijn we lekker aangeschoven bij het diner. Er was weer een nieuwe groep op onze boot, waaronder een Nederlands gezin met 2 aardige kinderen. William had heel erg behoefte om weer eens te dollen met kinderen, dus dat kwam mooi uit! Na het diner had Lotte heel erg veel behoefte om lekker de Linda te lezen. (william vindt het een oude vrouwen tijdschrift) Om half 10 zijn we lekker gaan slapen. Het was een heerlijk relaxed dagje!

• 19 Juli 2014 - 22:13

Tineke:

Wat heerlijk!!! En wat een leuke foto's!