Dan toch echt de laatste dag Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van williamenlotteinvietnam - WaarBenJij.nu Dan toch echt de laatste dag Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van williamenlotteinvietnam - WaarBenJij.nu

Dan toch echt de laatste dag Hoi An

Door: Lotte en William

22 Juli 2014 | Vietnam, Hoi An

We werden weer vroeg wakker en gingen lekker ontbijten in ons hotel. Na een lekker ontbijtje hebben we onze kamer opgeruimd en onze tassen ingepakt. We hebben ons om 12 uur, met pijn in ons hart, uitgecheckt. We konden helaas geen fiets meekrijgen om naar het strand te gaan. Deze waren al gereserveerd. Dus namen we taxi naar het strand. Hier hebben we lekker nog even een duik genomen in de zee, wat gelezen en puzzeltjes gemaakt. We hebben tussen de middag lekker geluncht bij het restaurantje, waar onze strandbedjes bij hoorden. We kwamen aan de klets met een Nederlands-Indonesische man.
Hierna zijn we weer terug gegaan met een taxi naar ons hotel. Helaas waren er nog steeds geen fietsen, dus we moesten lopen naar het stadje om boodschappen te halen voor de busreis. We besloten dit keer eens gek te doen en crackers te kopen als avondeten.
Om 6 uur kwam de bus, die ons naar Nha Trang brengt. We komen morgenvroeg om 6 uur aan. We gaan nu proberen wat slaap te pakken.

• 24 Juli 2014 - 02:02

Gerrit En Oma:

Veilige thuis komst. En sloap ze