Met het busje naar het relaxte Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van williamenlotteinvietnam - WaarBenJij.nu Met het busje naar het relaxte Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van williamenlotteinvietnam - WaarBenJij.nu

Met het busje naar het relaxte Hoi An

Door: Lotte en William

18 Juli 2014 | Vietnam, Hoi An

Om 9 uur ging de wekker en hebben we ons omgekleed en zijn we gaan ontbijten in ons hotel. Hierna hebben we ons verder klaargemaakt en hebben we alle troep op onze kamer opgeruimd, want we moesten om 12 uur uitchecken. Na het uitchecken zijn we gaan lunchen in het hotel. Een lekkere hamburger. William was dol gelukkig. Om 13 uur werden we opgepikt door een bus die ons naar Hoi An bracht. Na een mooie rit langs de zee kwamen we 4,5 uur later aan in Hoi An. We werden direct overvallen door allemaal illegale taxi chauffeurs met motorbikes. Daar trapten wij natuurlijk niet in. We zijn verder gaan zoeken naar een echte taxi, die ons naar het hotel bracht. Het is een schitterend, net nieuw met een mooie kamer en een heerlijk zwembadje. We hebben direct onze zwemkleding aangetrokken en hebben een heerlijk verfrissende duik genomen. Toen hebben we ons klaargemaakt om in het stadje lekker uiteten te gaan. Lotte had een lekker Indisch restaurant uitgezocht uit de Lonely Planet. Met de fiets zijn we het stadje ingereden. Het viel ons direct op dat het veel minder druk was dan de andere steden waar we geweest zijn. We hebben zelfs stoplichten gezien!!! Het eten in het restaurant was verrukkelijk!! De lekkerste curry die wij ooit hebben gehad (zelfs lekkerder dan de garnalen curry van Tineke!). We zaten lekker vol en zijn daarna terug gefietst naar het hotel. We hebben een fijne douche genomen en zijn daarna in een heerlijk bedje gaan slapen.