Halong bay en op weg naar Hue - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van williamenlotteinvietnam - WaarBenJij.nu Halong bay en op weg naar Hue - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van williamenlotteinvietnam - WaarBenJij.nu

Halong bay en op weg naar Hue

Door: William en Lotte

16 Juli 2014 | Vietnam, Hạ Long

Vandaag mochten we een half uurtje langer in ons bed liggen. Om half 8 zaten we ontbijt hebben we samen met de kinderen van het Nederlandse gezin ontbeten. Het zijn erg leuke kinderen , ze zijn super enthousiast en houden wel van een lolletje. Ze zijn nu al met hun ouders aan het backpacken. Na het ontbijt hebben we onze spullen gepakt en hebben we nog even genoten boven op het dek. Het werd al gauw te warm dus we zijn maar naar binnen gegaan en bij de airco gaan chillen. We hebben hier uitgecheckt en we zaten om elf uur al aan de lunch. Hierna werden we met een ander klein bootje opgehaald en naar de kade gebracht. Hier werd een busje voor ons geregeld die ons weer terug naar Hanoi bracht. Na een goed verlopen rit kwamen we om kwart voor 5 aan bij onze Nederlandse vrienden in het stamkroegje. Hier hebben we onze backpacks gedumpt en zijn lekker gaan eten bij een Mexicaan. Daar waren we wel aan toe na 6 keer met rijst lunchen en dineren. Het was heerlijk! Om 6 uur werden we opgehaald om met de nachtbus naar Hue te gaan en hebben we afscheid genomen van onze stamkroeg. We zullen zeker een super goede recensie over hun schrijven bij tripadvisor. De nachtbus ziet er goed uit! Er is zelfs Wifi in de bus. We gaan proberen te slapen! Tot morgen!